Veel gestelde vragen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Waterkering-badkamer.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Apple Pay, en Mister Cash.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPalIdeal, Apple Pay & creditkaart.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Ideal , PayPal en Apple Pay betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Waterkering-badkamer.nl.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Alle verzendingen binnen Nederland worden gratis verzonden boven de 50 euro. Onder de 50 euro rekenen wij 6.95 euro verzendkosten. 

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, tenzij er een andere leverdatum is aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem, voor bestellingen buiten Nederland rekenen wij 12.95 euro verzendkosten.

Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?
Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op met onze klantenservice.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
De verzending van onze producten geven wij uit handen aan Postnl.

Krijg ik een Track & tracé code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een track & tracé code in je e-mail. 

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Op de verzending en levering vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd.

In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Door middel van de track en tracé code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is.

Mocht de track en tracé code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan dien je binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact met de klantenservice op te nemen

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd.

  1. Producten mogen niet gebruikt zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
  2. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij);
  3. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden de geweigerde zending naar het afleveradres van de koper komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Waterkering-Badkamer.nl
Smalriemseweg 59
4112 NB Beusichem

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD) kun je zowel online als via het postpunt een retour-etiket kopen. De retour-labels zijn online vaak goedkoper. Mocht je hier vragen over hebben dan kan onze klantenservice je hier verder bij helpen.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@waterking-badkamer.nl.

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar klantenservice@waterking-badkamer.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!

Nederlands nl